Главная » Файлы » Учебная работа » Школа І-III ступеней

В категории материалов: 10
Показано материалов: 1-10
Страницы:

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
                 ·         Ю.І.Станєва –

·         вчитель вищої категорії;

·         вчитель – методист 3-А клас

·      О.А.Котляренко –

·         Вчитель вищої категорії

                            "Старший вчитель, 9-А клас
Школа І-III ступеней | Просмотров: 278 | Загрузок: 0 | Добавил: Нагорная | Дата: 20.03.2014

«При вивченні наук приклади корисніші за правила»

Урок фізики з інтегрованими елементами уроків

української літератури та образотворчого мистецтва

для учнів 7-го  класу

 

Тривалість – 45 хв.

Підготували:

вчит. Фізики Коженкова Т.А.

вчит. укр. мови та літ. Кривой О.Ф.

вчит. образ. мистецтва Денисов С.В.

Школа І-III ступеней | Просмотров: 384 | Загрузок: 141 | Добавил: Нагорная | Дата: 06.03.2014

Пропонуємо Вашій увазі один із варіантів проведення бінарної пари уроків "фізика + географія" в 9-му класі. Вчитель фізики Т.А. Коженкова, вчитель географії Н.Д. Левенець, загальноосвітня школа № 2 І - ІІІ ступенів міста Ізмаїл
Школа І-III ступеней | Просмотров: 608 | Загрузок: 253 | Добавил: Нагорная | Дата: 21.02.2014

Реферат по самообразованию

учителя русского языка и литературы

общеобразовательной школы №2

 Янчевой Елены Павловны

Школа І-III ступеней | Просмотров: 189 | Загрузок: 70 | Добавил: Нагорная | Дата: 11.02.2014

Тривогою й невпевненістю в майбутньому відзначалися  настрої людей на межі ХІХ і ХХ століть.

Вчитель російської мови та літератури  Янчева О.П.

Школа І-III ступеней | Просмотров: 1027 | Загрузок: 446 | Добавил: Нагорная | Дата: 11.02.2014

Подготовила:

учитель физической культуры

ОШ № 2 І-ІІІ ступеней

г.Измаил Одесской области

Шишман Галина Павловна

Школа І-III ступеней | Просмотров: 331 | Загрузок: 73 | Добавил: Нагорная | Дата: 28.01.2014

9 класс.

Тип урока: урок закрепления знаний, умений и навыков.

 Форма урока: интегрированный урок.

 Тема: «Сложноподчиненные предложения с придаточным определительным и придаточным изъяснительным». «Создание векторных рисунков в текстовом редакторе»

Подготовили: уч. русского языка Котляренко Е.А., уч. информатики Костова А.С.

Школа І-III ступеней | Просмотров: 364 | Загрузок: 63 | Добавил: Нагорная | Дата: 27.01.2014

                           Питання:                                                                   Доповідач:
Актуальність проблеми використання різних видів розборів на уроках української та російської мови
     Керівник міського методичного об'єднання вчителів 2-х українських класів учитель початкових класів вищої категорії, учитель методист Станєва Ю.І.
Фонетичний розбір слів
    Керівник методичного об'єднання  вчителів 3-х українських класів учитель початкових класів вищої категорії Бузон Т.С. 
Морфологічний розбір частин мови
      Керівник міського методичного об'єднання вчителів 2-х українських класів учитель початкових класів вищої категорії, учитель методист Станєва Ю.І.
Синтаксичний розбір речення      Учитель початкових класів вищої категорії, учитель-методист Лісничук Л.М.
Розбір слів за будовою       Учитель початкових класів вищої категорії, учитель-методист Лісничук Л.М.
Висновки
      Керівник міського методичного об'єднання вчителів 2-х українських класів учитель початкових класів вищої категорії, учитель методист Станєва Ю.І.
Школа І-III ступеней | Просмотров: 931 | Загрузок: 182 | Добавил: Нагорная | Дата: 21.02.2013

Учитель начальных классов 

 Лисничук Л. Н.

 

«Дети должны жить в мире красоты, игры, сказки,

музыки, рисунка, фантазии творчества.

От того, как будет чувствовать себя ребенок,

поднимаясь на первую ступеньку лестницы знаний,

что он будет переживать, зависит весь его дальнейший

путь к знаниям»

                                             В.А.Сухомлинский

Школа І-III ступеней | Просмотров: 284 | Загрузок: 154 | Добавил: Нагорная | Дата: 15.01.2013

Мета: навчати дітей правильно облаштовувати своє робоче місце в класі та вдома, вчити  складати  портфель, розвивати  вміння  орієнтуватися  у  шкільному  приладді,  тримати  в  чистоті  та  порядку  навчальне  приладдя, розпізнавати  ознаки  правильної  постави; виховувати прагнення мати правильну поставу для збереження та зміцнення свого здоров’я  під  час  навчання,  уважність,  зібраність.

Обладнання і матеріали: підручник, плакат «Правильна постава», «Розпорядок  дня»,  малюнок із зображенням лікаря Айболита,  індивідуальні  картки.


Вчитель початкової школи Койчева О.Ф., 

класний керівник 1-Б класу

Школа І-III ступеней | Просмотров: 1251 | Загрузок: 1371 | Добавил: Нагорная | Дата: 14.11.2012